Blogia
˙·٠•●♥ Ediciones Guallavito

Als meus amics

Als meus amics

 


 
*
**
*****
M’agradaria
guarnir, aquests dies,
un arbre de Nadal
molt especial
i penjar-hi, en lloc de regals,
els noms
de tots els meus amics.  Els de prop
i els de més lluny.  Els de sempre i els que
tinc ara.
Els que veig cada dia, i els que trobo molt de
tant en tant.
Aquells que sempre recordo i els que sovint oblido.
Els constants i els inconstants.  Els de les hores
alegres i els de les hores difícils.  Els que sense voler vaig
ferir, i els que sense voler em van ferir.  Aquells a qui conec
profundament, i aquells a qui només conec per la seva
aparença.
Els que em deuen alguna cosa i aquells a qui dec molt. Els amics humils
i els amics importants. Per això els anomeno a tots, a tots els amics que han
passat per la meva vida. Els que rebeu aquest missatge i els que no el rebran.
Un arbre d’arrels profundes, perquè els vostres noms no es puguin arrencar mai.
 Un arbre que, en florir l’any vinent, ens porti il·lusió, salut, amor i pau.
Tant de bo que per Nadal, ens puguem retrobar per a compartir els millors desitjos
d’esperança,
donant una mica
de felicitat a aquells
que ho han perdut tot.
 
BON NADAL

2 comentarios

Espuma -

me quedé en ascuas... :(

joseme -

Feliz Navidad y un próspero Año Nuevo para ti también Comella y para todos los que te quieren y te aprecian...!